ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 獨協医科大学基本医学紀要
  2. 1 (2025)

発達の知識にもとづいて人を理解する授業とその役割

https://dmu.repo.nii.ac.jp/records/2000578
https://dmu.repo.nii.ac.jp/records/2000578
e26bb52c-0f26-46cc-9f44-b03678d02357
名前 / ファイル ライセンス アクション
BPSDMU-1-3.pdf BPSDMU-1-3.pdf (415 KB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2025-04-22
タイトル
タイトル 発達の知識にもとづいて人を理解する授業とその役割
言語 ja
タイトル
タイトル The roles of learning to understand people based on developmental knowledge
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 発達
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 医学教育モデル・コア・カリキュラム
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 人の理解
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
著者 野畑, 友恵

× 野畑, 友恵

ja 野畑, 友恵

Search repository
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 In medical education, in addition to understanding a patient's illness medically, it is necessary to understand the patient as a human being. However, there are various biases in understanding people.
In order to understand people objectively, medical students need to learn to assess people comprehensively. I reported on a class that teaches understanding people based on developmental knowledge and discussed its implications.
言語 en
書誌情報 ja : 獨協医科大学基本医学紀要

号 1, p. 15-20, 発行日 2025-03-31
出版者
出版者 獨協医科大学 基本医学
ISSN
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 2759-7253
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-04-22 05:09:53.220801
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3